marți, 30 august 2011

prima dată am făcut dragoste într-un spital de nebuni (hotel belvedere)

prima dată am făcut dragoste într-un spital de nebuni era un fel de hotel belvedere mă îndrăgostisem ad-hoc de un student foarte tânăr cu o nevroză încă virgină eram timizi amândoi ca în filme zicea c-o să mă ia de nevastă şi mergem la ţară după ce-şi termină studiile nu ştiu dacă le-a terminat vreodată cred doar că acest viitor inginer cu ochi căprui migdalaţi şi păr ondulat mâini noduroase şi mari nu ştia cum să apuce un sân altfel decât să-l strivească sub greutatea propriilor lui îndoieli m-am spulberat într-o zi ca şi cum nici n-aş fi fost virgina pe care-o iubise într-o noapte de mai pe patul sărac de cămin ne mişcam amândoi în sensul acelor de ceas intersectându-ne limbile cu pasiunea căutătorilor de comori un el dorado era fiece sărut ne ridica până la stele şi-apoi ne prăbuşeam pe saltea rupţi de somn sau fericire nu ştiu dacă am avut sau nu vreun orgasm nu conta decât fuziunea aceea yin-yang mă inunda în bazin o caldură pe care n-o pot explica nici acum dar îmi aduc bine aminte că nu era sânge pe cearşafuri doar scrum îmi venea să urlu de durere că el nu crezuse nicio secundă că-i primul a doua zi am vrut să mă sinucid

7 comentarii:

  1. Bine ca nu te-ai sinucis... Am fi pierdut multe clipe de placere citind ce scrii.

    RăspundețiȘtergere
  2. carol, ce egoist esti:))
    mereu te gandesti doar la tine:P?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mereu. Sunt anumite situatii când nu ma gândesc deloc la mine, sunt ocupat sa ma gândesc la altcineva. Nu te cunosc prea mult, dar de ajuns ca sa stiu ca nu ai nevoie de mai multe explicatii ca sa întelegi ce vreau sa spun.

    RăspundețiȘtergere
  4. da, carol, inteleg chiar mai mult decat as vrea uneori, mai ales cand e vb despre barbati;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Oare ? Probabil ca ai dreptate din punct de vedere statistic. Stiu, exceptiie confirma regula... Dar exista. La barbati si la femei. Existi, nu ?

    RăspundețiȘtergere
  6. da, carol, inca exist:)) p.s. dar nush pt cat timp;)

    RăspundețiȘtergere
  7. La asta, zic ca tine. Prefer sa nu raspund aici.

    RăspundețiȘtergere