marți, 9 noiembrie 2010

2mybestfriend (un veac de singurătate)

în liceu visam la poveşti cu zâne şi feţi-frumoşi peste ani am ajuns două scorpii certându-ne pe o ţoală de firmă la mall fumăm kent silver în scrumiere separate întâmplările vieţii noastre sunt atât de diferite încât se termină subiectele de conversaţie ca anii adolescenţei pierdute între coperţile unei cărţi ne aşteaptă un veac de singurătate

renovăm baia şi mergem la teatru diseară jucăm poker sau gin renţ nu contează întotdeauna mai e ceva de jucat o miză acolo jetoane şi bani de-mprumut bărbaţii din viaţa mea n-au jucat niciodată la sec bărbatul din viaţa ta a zis mereu pas

mă întrebi când am citit ultima carte îţi jur că nu ştiu n-am bani de facturi îţi strig în ureche sunt şomeră la dracu' ce vrei literatură da ştiu nu sex nu copii nu mariaj ca oamenii cu mintea îngustă şi vieţi de căcat mai bine fă-ţi o tartă cu fructe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu